(720) 841-5129 info@covcupboard.org

A client suggested change to the entry number lottery system. Are you an “Unlucky Client” when it comes to getting your number at 1pm? This is for you!

The “Unlucky Client” change to our random number entrance system:
1. This change applies only to those clients who receive numbers at the 1pm opening of the food pantry doors.


2. The random number you receive upon entry at 1pm will be recorded in our computer when your number is called and you sign in.
3. If you receive an unlucky number (a number in the highest 1/3 given out at 1pm), on three (3) consecutive visits, you are declared an “Unlucky Client.”

a. You will be given a “Free Pass” which will allow you to come to the desk on your next visit and check-in before we start calling numbers.
b. You must use this Free Pass on your next visit to the Pantry.

4. Each Friday, the “unlucky” range of numbers will be posted by the check-in desk.
5. Free passes will not be accepted at Thanksgiving or Christmas Toy Distribution days.
6. Numbers given out at Thanksgiving and Christmas Toy distribution days will not count toward the 3 consecutive unlucky visits.
7. Remember, only 1 member of each registered household may take a number when entering. Under Covenant Cupboard policy, any household violating this rule will be denied service for period of up to three months.
8. This program may be suspended at any time if problems arise.

If this works for you – please let us know!

 

Un cliente sugirió cambios al sistema de la lotería de números de entrada. Eres un cliente con “Mala Suerte” cuando se trata de obtener su número a la 1 pm? ¡Esto es para usted!

El cambio para el cliente con “mala suerte” a nuestro entrada por seleccion de numeros aleatorios:
1. Este cambio se aplica sólo a aquellos clientes que reciben un número en la apertura de las puertas del banco de alimentos a la 1pm.
2. El número aleatorio que recibe al entrar a la 1PM será registrado en nuestro computadora cuando llaman a su número se llama y cuando se registra.
3. Si recibe un número de mala suerte (un número en el tercio más alto distribuido a la 1pm), en tres (3) visitas consecutivas, se le declarará un cliente con “mala suerte.”

a. Se le dará un “Free Pass” (pase libre) que permitirá venir a la recepción en su próxima visita y registrarse antes de que empezamos a llamar a los números.
b. Se debe utilizar este pase gratis en su próxima visita al banco de alimentos.
4. Cada viernes, el rango de “mala suerte” de los números será fijado junto al escritorio de recepción.

5. Pases libres no serán aceptados en el Día de Acción de Gracias o días de distribución de juguetes de Navidad.
6. Los números distribuidos en el Día de Acción de Gracias y los días de distribución de juguetes de Navidad no contaran hacia los 3 visitas con “mala suerte” consecutivas.
7. Recuerde, sólo 1 miembro de cualquier hogar registrado puede tomar un número al entrar. Bajo la política de Covenant Cupboard, cualquier hogar que viola esta regla será negado servicio por un período de hasta tres meses.
8. Este programa puede ser suspendida en cualquier momento si surgen problemas.

Si esto funciona para usted – por favor háganoslo saber!