ONE VISIT PER DAY LIMITATION – LIMITACIÓN DE UNA VISITA POR DÍA -ОГРАНИЧЕНИЕ НА ОДНО ПОСЕЩЕНИЕ В ДЕНЬ

Clients of Covenant Cupboard should be aware that the Link2Feed computer system we use is supplied to us by Food Bank of the Rockies.  This computer system adheres to the regulations imposed by the Colorado Dept of Human Services. This Colorado agency, which supplies much of the food you receive, limits clients from visiting more than one (1) food pantry in a single day.  If you, or any member of your household have received food at another food pantry on a Friday you are NOT eligible to receive food at the Covenant Cupboard also on that Friday.  This particularly applies to a distribution from the Jewish Family Services food panty which also has a distribution day on Fridays. Be aware, you will be refused service if you have already picked up food at another food pantry.

Los clientes de Covenant Cupboard deben saber que el sistema informático Link2Feed que utilizamos nos es suministrado por el Banco de Alimentos de las Montañas Rocosas.  Este sistema informático se adhiere a las regulaciones impuestas por el Departamento de Servicios Humanos de Colorado. Esta agencia de Colorado, que suministra gran parte de los alimentos que recibe, limita a los clientes a visitar más de una (1) despensa de alimentos en un solo día.  Si usted o cualquier miembro de su hogar ha recibido alimentos en otra despensa de alimentos un viernes, NO es  elegible para recibir alimentos en la Despensa del Pacto también ese viernes.  Esto se aplica particularmente a una distribución de la despensa de alimentos de los Servicios Familiares Judíos, que también tiene un día de distribución los viernes. Tenga en cuenta que se le negará el servicio si ya ha recogido alimentos en otra despensa de alimentos.

Клиенты Covenant Cupboard должны знать, что используемая нами компьютерная система Link2Feed предоставлена нам Продовольственным банком Скалистых гор.  Эта компьютерная система соответствует правилам, введенным Департаментом социальных служб штата Колорадо. Это агентство в Колорадо, которое поставляет большую часть еды, которую вы получаете, ограничивает клиентов от посещения более одной (1) продовольственной кладовой в один день.  Если вы или кто-либо из членов вашей семьи получили еду в другой продуктовой кладовой в пятницу, вы НЕ имеете права получать еду из Шкафа Завета также в эту пятницу.  В частности, это относится к раздаче продовольственных трусов от Еврейской семейной службы, которая также имеет день раздачи по пятницам. Имейте в виду, что вам откажут в обслуживании, если вы уже забрали еду в другой продуктовой кладовой.

 

 

Covenant Cupboard Client Expectations

  • Follow CCFP procedures – Get on the waitlist, wait your turn, and bring your Link2Feed card and shopping bags.
  • Treat volunteers with respect – be kind and do as requested without arguing. Remember that volunteers are donating their time to assist you!
  • Treat other clients with respect – do not request special treatment, such as receiving extra food or a special place in line. We strive to treat all our wonderful clients equally!
  • Treat the facility with respect –
    • Stay in the areas designated for the food pantry. The sanctuary is not open to clients, and the playground is the property of Whee Preschool.
    • Supervise your children at all times. 

Expectativas del Cliente de Covenant

  • Siga los procedimientos del CCFP: inscríbase en la lista de espera, espere su turno y traiga su tarjeta Link2Feed y sus bolsas de compras.
  • Trate a los voluntaries con respeto: sea amable y haga lo que se le solicite sin discutir. ¡Recuerda que los voluntarios están donando su tiempo para ayudarte!
  • Trate a los demás clients con respeto: no solicite un trato especial, como recibir comida adicional o un lugar especial en la fila. ¡Nos esforzamos por tartar a todos nuestros maravillosos clientes por igual!
  • Tratar las instalaciones con respeto –
    • Permanecer en las áreas designadas para la despensa de alimentos. El santuario no está abierto a los clients y el patio de juegos es propiedad de Whee Preschool.
    • Supervise a sus hijos en todo momento.

Ожидания клиентов шкафа Covenant Cupboard

  • Следуйте процедурам CCFP – встаньте в список ожидания, дождитесь своей очереди и возьмите с собой карту Link2Feed и сумки для покупок.
  • Относитесь к волонтерам с уважением – будьте добры и делайте то, что просят, не споря. Помните, что волонтеры жертвуют своим временем, чтобы помочь вам!
  • Относитесь к другим клиентам с уважением – не требуйте особого обращения, например, предоставления дополнительного питания или специального места в очереди. Мы стремимся относиться ко всем нашим замечательным клиентам одинаково!
  • Относитесь к объекту с уважением –
    • Оставайтесь в местах, отведенных для хранения продуктов. Святилище закрыто для клиентов, а игровая площадка является собственностью дошкольного учреждения Whee.
    • Постоянно контролируйте своих детей.

CHANGE TO THE NUMBER OF PANTRY VISITS ALLOWED PER MONTH

The Cupboard regrets it, but must inform all clients that because of the continuing increase in the number of clients coming to the Pantry each week it is necessary to limit the number of visits to 2 visits per month.  This will be effective starting in February 2024.

La Despensa lo lamenta, pero debemos informar a todos los clientes que debido al continuo aumento en el número de clientes que vienen a la Despensa cada semana, es necesario limitar el número de visitas a 2 visitas por mes.  Esto será efectivo a partir de febrero de 2024.

Кабинет сожалеет об этом, но мы должны сообщить всем клиентам, что в связи с продолжающимся увеличением количества клиентов, приходящих в кладовую каждую неделю, необходимо ограничить количество посещений до 2 посещений в месяц.  Это решение вступит в силу с февраля 2024 года.

 

A CHANGE TO THE CUPBOARD WAITLIST PROCESS

Covenant Cupboard Food Pantry uses Waitwhile to manage the flow of clients efficiently. Currently, clients who do not arrive within 20 minutes of receiving the third text message, instructing them to come inside, have their names moved to a late arrival list. However, too many clients are coming at their leisure, which is impacting our ability to serve other clients in a timely manner as the day progresses. To be fair to everyone, effective February 9, 2024, any client who has not arrived within 20 minutes of receiving the “PLEASE COME INSIDE NOW” message will be removed from the wait list and will receive another message informing them to sign up again on the Waitwhile app, if they wish to receive food that day. To help clients estimate at what time they will be served, their position in line will be the approximate number of minutes before they will be served. For example, if they are number 75 on the waitlist, it will take approximately 75 minutes (1 hour 15 minutes), before they will be served.


CAMBIOS EN EL PROCESO DE CUPBOARD WAITWHILE

Covenant Cupboard Food Pantry utiliza Waitwhile para gestionar el flujo de clientes de manera eficiente. Actualmente, los clientes que no llegan dentro de los 20 minutos posteriores a la recepción del tercer mensaje de texto, indicándoles que entren, sus nombres se mueven a una lista de llegadas tardías. Sin embargo, demasiados clientes vienen cuando quieren, lo que afecta nuestra capacidad de atender a otros clientes de manera oportuna a medida que avanza el día. Para ser justos con todos, A partir del 9 de febrero de 2024, cualquier cliente que no haya llegado dentro de los 20 minutos posteriores a la recepción del mensaje “POR FAVOR ENTRA AHORA” será eliminado de la lista de espera y recibirá otro mensaje informándole que se registre nuevamente en la aplicación Waitwhile, si así lo desea. recibir comida ese día.

Para ayudar a los clientes a estimar a qué hora serán atendidos, su posición en la fila será la cantidad aproximada de minutos antes de que sean atendidos. Por ejemplo, si están en el puesto 75 de la lista de espera, pasarán aproximadamente 75 minutos (1 hora y 15 minutos) antes de que sean atendidos.


ИЗМЕНЕНИЯ В ПРОЦЕССЕ ОЖИДАНИЯ ШКАФА

 Covenant Cupboard Food Pantry использует функцию ожидания для эффективного управления потоком клиентов. В настоящее время имена клиентов, которые не приходят в течение 20 минут после получения третьего текстового сообщения с указанием зайти внутрь, переносятся в список опоздавших. Однако слишком много клиентов приходят на досуге, что влияет на нашу способность своевременно обслуживать других клиентов в течение дня. Чтобы быть справедливым ко всем, с 9 февраля 2024 г. любой клиент, который не прибыл в течение 20 минут после получения сообщения  «ПОЖАЛУЙСТА, ЗАЙДИТЕ СЕЙЧАС», будет удален из списка ожидания и получит другое сообщение, информирующее его о необходимости повторной регистрации в приложении Wait While, если он пожелает это сделать. получить еду в этот день.

 Чтобы помочь клиентам оценить, в какое время их обслужат, их позиция в очереди будет равна примерному количеству минут до их обслуживания. Например, если они находятся под номером 75 в списке ожидания, пройдет около 75 минут (1 час 15 минут), прежде чем они будут обслужены.

RETURN TO INSIDE FOOD DISTRIBUTION ON 4-7-2023

The Cupboard will be returning to inside food distribution on April 7th 2023. Refer to the information included in the red banner titled Food Distribution Information on the main page of this web site for detailed how to receive food with this new system.   Please continue to enter our parking lot from the Crestline Ave  entrance and we still need to mindful of the children leaving the preschool that uses the Yosemite St. entrance.

The Cupboard regresará a la distribución interna de alimentos el 7 de abril de 2023. Consulte la información incluida en el cartel rojo titulado Información de distribución de alimentos en la página principal de este sitio web para obtener información detallada sobre cómo recibir alimentos con este nuevo sistema. Continúe ingresando a nuestro estacionamiento desde la entrada de Crestline Ave y aún debemos tener en cuenta a los niños que salen del preescolar que usa la entrada de Yosemite St.

7 апреля 2023 года Cupboard вернется к внутренней раздаче еды. Обратитесь к информации, включенной в красный баннер под названием «Информация о раздаче еды» на главной странице этого веб-сайта, чтобы узнать, как получать еду с помощью этой новой системы. Пожалуйста, продолжайте въезжать на нашу парковку со стороны Крестлайн-авеню, и нам по-прежнему нужно помнить о детях, покидающих дошкольное учреждение, которое использует вход со стороны Йосемити-стрит.

New Diaper Distribution Starting at the Cupboard

Covenant Cupboard, in partnership with WeeCycle, is starting a program to supply diapers to families with young children.  You need to be a registered client with young children (ages 0 to 4) living in your household and the children must be registered at the Cupboard as part of your family.  You will order your diapers (amount may vary by month) during a visit to the Cupboard in the early or middle part of a month for delivery to you at the Cupboard on the 1st or 2nd Friday of the next month.

Example:  Order on or before May 20th for delivery on June 3rd or 10th.

Families that request a form may fill it out before the check in point and turn it in at the load point.  Diapers will be delivered to you on when you visit the pantry early in the next month.

Covenant Cupboard, en asociación con WeeCycle, está comenzando un programa para suministrar pañales a familias con niños pequeños.  Debe ser un cliente registrado con niños pequeños (de 0 a 4 años) que viven en su hogar y los niños deben estar registrados en el armario como parte de su familia.  Ordenará sus pañales (la cantidad puede variar según el mes) durante una visita al Armario a principios o mediados de un mes para que se los entregue en el Armario el 1er o 2do viernes del próximo mes. Ejemplo: Ordene a más tardar el 20 de mayo para su entrega el 3 o 10 de junio. Las familias que soliciten un formulario podrán rellenarlo antes del punto de check-in y entregarlo en el punto de carga.  Los pañales se le entregarán cuando visite la despensa a principios del próximo mes.

 

COVENANT CUPBOARD SERVICE DOG POLICY

Although Church facilities are specifically exempt from Service Dog regulations it is the policy of the Covenant Cupboard to allow these animals on site during food distributions if they are true Service animals.  No animal will be allowed on site if it exhibits vicious or uncontrollable behavior. We WILL be asking the following two questions allowed by the ADA act regarding service animals:

Where it is not obvious that the dog is a service animal, staff may ask only two specific questions: (1) is the dog a service animal required because of a disability? and (2) what work or task has the dog been trained to perform? Staff are not allowed to request any documentation for the dog, require that the dog demonstrate its task, or inquire about the nature of the person’s disability.          www.ADA.gov

 

Covenant Cupboard Non-Discrimination Statement

In accordance with Federal civil rights law and U.S. Department of Agriculture (USDA) civil rights regulations and policies, the USDA, its Agencies, offices, and employees, and institutions participating in or administering USDA programs are prohibited from discriminating based on race, color, national origin, sex, disability, age, or reprisal or retaliation for prior civil rights activity in any program or activity conducted or funded by USDA.

Persons with disabilities who require alternative means of communication for program information (e.g. Braille, large print, audiotape, American Sign Language, etc.), should contact the Agency (State or local) where they applied for benefits. Individuals who are deaf, hard of hearing or have speech disabilities may contact USDA through the Federal Relay Service at (800) 877-8339. Additionally, program information may be made available in languages other than English.

To file a program complaint of discrimination, complete the USDA Program Discrimination Complaint Form, (AD-3027) found online at: https://www.ascr.usda.gov/filing-discrimination-complaint-usda-customer, and at any USDA office, or write a letter addressed to USDA and provide in the letter all of the information requested in the form. To request a copy of the complaint form, call (866) 632-9992. Submit your completed form or letter to USDA by:

(1) mail: U.S. Department of Agriculture
Office of the Assistant Secretary for Civil Rights
1400 Independence Avenue, SW
Washington, D.C. 20250-9410;

(2) fax: (202) 690-7442; or

(3) email: program.intake@usda.gov.

This institution is an equal opportunity provider.

Other Food Resources

To be connected to food resources in Colorado, contact the Hunger Free Hotline: 855-855-4626, Monday-Friday, 8 am- 4:30 pm toll free, bilingual, confidential.